4 Mayıs 2016 Çarşamba

Kimdir Bu KISA ANADOLU

  


   Öncelikle herkese merhaba. Bu benim ilk blog yazımdır. Keyifli okumalar.


   KİMDİR BU KISA ANADOLU?

   Bir çok kişi, Anadolu'nun her yerinin rahatlıkla gezilebileceği kadar küçük olduğunu vurgulamak isteyen bir gezginin kendine bu ismi koyduğunu düşünmektedir. Yaklaşım gerçekten güzel olsa da aslı böyle değildir.

  Peki ya nedir bu KISA ANADOLU?
  Kısa Anadolu aslına bakarsanız bir sigara markasıdır. Peki bir sigara markasının, bir kişinin tüm sosyal mecralarda kullanıcı adı olmasının hikayesi nedir diyeceksiniz. Haklısınız da. Öyleyse biraz geçmişe dönmekte fayda var.

   Liseye başladığım sene (2008) arkadaşlarla takıldığımız, vakit geçirdiğimiz bir parkın içinde üç tarafı servi ağaçlarıyla çevrilmiş bir trafo vardı. Kızlı erkekli sekiz arkadaş bu trafo ile servi ağaçları arasında vakit geçiriyorduk. Çünkü çoğumuzun evi parka yakın ve sigara içtiğimizi ailelerimizin bilmemesi gerekiyordu. Bir gün Alperen Ö. isimli arkadaşımla trafoda otururken aniden babası parka geldi. Alperen de elinde ki sigarayı bana bırakıp babasının yanına gitti. Sigara elimde oturuyorum, (tabi o zaman daha sigara içmiyordum) dedim bi' deneyeyim şunu. İlk içime çekemediğim için bir şey anlayamadım, daha sonra yanlışlıkla içime çektim ve göz yaşları ve öksürük ile fırlatıp attım :) Ama içimde de bir şey beni ona itmeye başladı. Ve bu şekilde sigaraya başlamış oldum. Tabi ben başladığımda Kısa Anadolu 2.25krş idi. Şu an 7TL

  Hala görüştüğüm bir çok güzel insanları;
+ Fazla sigaran var mı? 
- Anadolu var içer misin?
+Ooo Anadolu içilmez mi tam hippie, öğrenci sigarası. :D
-Kesinlikle... 
  bu sigara sayesinde tanıdım.

  Ve ucuz olmasının yanında kaliteli de tütün kullandığı için tercih ediyordum. Lisede, okula herkes sigara götüremezdi. Bizler diploma notu ile değil de sınavla girdiğimiz için liseye daha bir ayrıcalık, daha bir görmemezlikten geliniyorduk. Bu da bir çok konuda bize avantaj sağlıyordu. Bunlardan biri de okulda ki aramalardan haberimiz olması gibi.. Okul çıkışlarında otobüs duraklarında birinin elinde Kısa Anadolu varsa, direk bana gelip Kısa Anadolu bi' dal ateşlesene derlerdi. Bu şekilde Kısa Anadolu'nun bende bir lakap olmaya başladığını görünce gerek sosyal medya gerek ise online oyunlarda Counter Strike, Call Of Duty vs kisa_anadolu yapmaya başladım.

  Ve sigaraya başlayalı sekiz sene oldu. Bu güne kadar Kısa Anadolu'dan bir kaç aylık aralar haricinde vazgeçmedim. Bu bir kaç aylık aralar da, tütünün ara ara farklı üreticiden alınması durumunda ki tat farkından kaynaklanıyor.

  Instagram: kisa_anadolu
  Tumblr: kirmizikisaanadolu
  Geocaching: kisa_anadolu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder